۱۳۸۸ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

تحولات اخیر ایران در وبلاگستان فارسی

وبلاگ نویس های عزیز. از امروز وبلاگستان فارسی رو هر روز دنبال می کنم و وبلاگها رو در برنامه هی صدای آمریکا معرفی می کنم. ما در تلاشیم تا از طریق وبلاگستان تحولات اخیر ایران رو دنبال کنیم. برای همین به من کمک کنید. وبلاگهایی رو که از ایران مطلب نوشتند معرفی کنید.
از همتون ممنونم. ما همه به ایران فکر می کنیم.

۶۹ نظر:

kourosh گفت...

sad bar link gozashtaam

in postha ro lotfan bebinid:
http://www.kouhdaragh.blogsky.com/1388/03/23/post-284/
... Read More
http://www.kouhdaragh.blogsky.com/1388/03/24/post-285/

http://www.kouhdaragh.blogsky.com/1388/03/25/post-286/

zendooni گفت...

http://zendooniiran.blogspot.com/

ناشناس گفت...

مخالفت ایرانیان مقیم ارمنستان علیه انتخابات
http://www.youtube.com/watch?v=jBmiB5BpVRg
http://www.youtube.com/watch?v=hW9XCuftARQ
http://www.youtube.com/watch?v=Lm7Q3SmJk1g
مخالفت ایرانیان مقیم ارمنستان علیه انتخابات

ناشناس گفت...

به این وبلاگ نیز نگاهی بندازین!
aghaejaze.wordpress.com

ناشناس گفت...

http://blog.360.yahoo.com/blog-uPkGJt45eqvDq5Co7K2M4xxqOsikrbaWAA--?cq=1

hmrt135 گفت...

http://blog.360.yahoo.com/blog-uPkGJt45eqvDq5Co7K2M4xxqOsikrbaWAA--?cq=1

kia گفت...

به این وبلاگ هم سر بزنید.
http://www.yearsme.blogspot.com/

اهورا از تهران گفت...

موضوع مطلب آپديت شده:

آقاي احمدي ن‍‍ژاد تهران پايتخت ايران دو ميليون اراذل و اوباش دارد؟





http://ahura-zartosht.persianblog.ir

arash گفت...

امروز 17 خرداد ماه شاهد هستيد كه ياهو مسنجر و جيميل و پالتاك به كلي در ايران از كار افتاده براي باز كردن صفحه ياهو زمان بسيار زيادي بايد بگذاريم.
در بسياري از سايتها نميتوانيم هيچ فيلم و عكسي براي شما آپلود كنيم و بفرستيم.

redroj گفت...

الیگارشی یا آزادی

وقتی وضعیت این روزهای پر تلاطم کشورم ایران را بررسی می کنم. و خونسردی بسیاری از آقایان را نسبت به تعطیلی دانشگاهها , استعفای اساتید و روسای دانشگاهها و اعتصاب دکترها و پرستارها می بینم تا جایی که همه را خار و خس می شمردند و با استفاده از گلوله های ساچمه ای مثل شکار بره اهو یا پلنگ به جان شان می افتند, تنها نتیجه گیری ای که می توانم داشته باشم این است که قانون سردمداران ایران با دموکراسی و زندگی مدرن و جمهوریت همخوانی ندارد.

اما با همه ی این اتفاقات که خواب و آسایش را از همه زندگی ما ملت ایران گرفته است , دل نگران نتیجه این حوادث هستم. دل نگران این هستم که فردا و فردا و فردا چه می شود؟

چطور می شود انتظار روزی روشن داشت با وجود این بی منطقی تاسف بار و حیرت انگیز دولت؟ چطور می شود از کسانی که منطق شان تنها و تنها حفظ قدرت است انتظار داشت کوتاه بیایند. کسانی که قدرت و ثروت و دیکتاتوری کورشان کرده؟

اما من مطمئنم نه من و نه هموطنان تا مبارزه نهایی از پای نخواهیم نشست. چرا که ما خواهان دموکراسی هستیم که اگر خواستیم اعتراضی داشته باشیم به گونه یک شهروند به ما نگاه کنند و نه یک بچه آهو یا گرگ یا پلنگ تا با ساچمه های شان قلب ما را پاره کنند...

ناشناس گفت...

سرکوب مردم در بوشهر

شب گذشته 25/3/88 طی اعتراض مردم بوشهر به نتیجه انتخابات و هم صدایی با مردم در پایتخت و سایر استان ها 200 نفر را دستگیر کردند و در ادامه ان امروز دادگستری بوشهر تعطیل بود و به محاکمه این 200 نفر اختصاص داشت و در نهایت 8 نفر را شلاق زدند و تعدادی در زندان به سر می برند.

امروز سه شنبه 26 خرداد در تمام خیابان های این شهر بندری کوچک هر 400 متر 4 نفر نیروی چماق به دست ایستاده بود و در میدان ها با ماشین های گشت و پلیس ضد شورش شهر بوشهر فضای کاملا امنیتی داشت.

ناشناس گفت...

be in weblohttp://panjerekochakman.blogfa.com/g

sari bezanid
matna ghadimesh jalbe
shere khona ro hatman bekhunid

ناشناس گفت...

be in weblohttp://panjerekochakman.blogfa.com/g

sari bezanid
matna ghadimesh jalbe
shere khona ro hatman bekhunid

ناشناس گفت...

تمامي راههاي ارتباطي ما بسته شده ، اينترنت به شدت كند شده ، موبايلها قطع شده ، خطوط تلفن كنترل مي شود . تنها خواهشمنديم در صورت توانايي همه روزي حداقل به مدت يك ساعت در زمان صبح به وقت ايران برنامه زنده داشته باشيد .
سپاسگزارم

ناشناس گفت...

تعدادی از بازیکنان تیم ملی از جمله مهدوی کیا ، نکونام ، نصرتی ، شجاعی و چند بازیکن دیگر با بستن مچ بند سبز به دست در بازی ایران و کره حمایت خود را از موج سبز ابراز کردند ، بین دو نیمه با تماسی که از دفتر علی آبادی به سرپرست تیم ملی شد از آنها خواسته شد که به یازیکنان اخطار دهند که پارچه های سبز را باید باز کنند در غیر اینصورت از تیم ملی اخراج خواهند شد ، بعد از تهدید ، بیشتر بازیکنان مجبور شدند مچ بند های سبز را باز کنند و مچ بند سفید به دست ببندند بجز مهدوی کیا که همچنان با مچ بند سبز در نیمه دوم وارد زمین شد .

ناشناس گفت...

سلام اقای صابر.از برنامه های خوبتون در صدای امریکا ممنون.
من در وبلاگم نظراتم رو در مورد انتخابات و همچنین به عنوان یک ناظر مشاهداتم رو سر صندوق نوشتم.واسه بلاگ دونی بد نیست.
http://navidmohebbi.blogfa.com/
"مضحکه انتخابات ریاست جمهوری در ایران"

خسرو گفت...

رضای عزیز کامنت من در مورد پست قبلی شماست
عشق چیه؟! آیا انتخابات عشق نیست؟آیا مردمی که با هزار دلهره و امید میان تا از همه حق خودشون برای زیباتر شدن زندگی استفاده کنن،عشق نیست؟آیا وقتی که احساس میکنن بهشون خیانت شده و از احساسهای اونها سوءاستفاده شده،قصه تلخ خیانت به عشق نیست؟!
به امید روزی که همه زمین یه کشور باشه،آباد و آزاد و غرق در عشق.به امید روزی که همه به خودمون بیایم و درک کنیم که "بنی آدم اعضای یکدیگرند...."

محسن کردی گفت...

رضای عزیز، من نگران نماز جمعه فردا هستم و میترسم که توطئه ای در کار باشه. آقای سازگارا هم به این موضوع دیشب اشاره داشتند. پیشنهاد میکنم که ستاد میرحسین موسوی این موضوع را توسط عواملشان در وزارت اطلاعات تحقیق کنند. در این مورد در وبلاگم بیشتر نوشته ام
http://mohsenkordi.blogspot.com/

ناشناس گفت...

http://blog.360.yahoo.com/blog-uPkGJt45eqvDq5Co7K2M4xxqOsikrbaWAA--?cq=1&p=315

redroj گفت...

من سیاسی نویس نیستم اما به هر حال یک نویسنده هستم. و علاوه بر آن یک زن و علاوه بر آن یک ایرانی. یک ایرانی مدافع حقوق بشر و دوست دار دموکراسی و خواهان حق شهروندی.

با توجه به دیدگاهی که به زندگی دارم و بر این باورم که هر شخص و یا جامعه ای خود تصمیم می گیرد چگونه زندگی کند و چه کسی را به عنوان نماینده خود و رئیس جمهور خود انتخاب کند. و هر زمان که دید که خواسته های او نادیده گرفته شده اند و دولت منتخب از شهروندان خود غافل شده است و وجهه ی جامعه را در بین جهانیان خدشه دار کرده است باید و می بایست اعتراض خود را اعلام کند.

حالا اگر دولت منتخب دست به تقلب و خیانت زده باشد و در پی آن حق اعتراض را که از حقوق شهروندی جامعه به شمار می رود نادیده بگیرد و بخواهد او را سرکوب کند, آن دولت از اصول مدنیت و دموکراسی فاصله گرفته است. و تا تبدیل شدن به یک دولت مدرن و دموکرات بسیار فاصله دارد.

تنها سوالی که دارم و ذهن من را به خود مشغول کرده این است که, مگر می شود ملتی بدون دلیل دولت خود را متقلب بنامد و آسایش و امنیت خود و کشورش را به خطر بیاندازد؟

چگونه است که دولتی در یک جامعه به خود اجازه سرکوب معترضین بدهد؟!

ادبیاتی که این روزها در ایران در مقابله با مردم به کار گرفته می شود ادبیات سرکوب است. ادبیات نامعقولی که باید بدان خاتمه داد و به صداهای مردم گوش کرد.چرا که هیچ ملتی بدخواه خود و جامعه خود نیست آن هم میلون ها صدا که هر روز پرشورتر و هدفمندتر و هوشمندتر عمل می کند.

باری من یک سیاسی نویس نیستم اما یک انسان ام و حق اعتراض دارم و لایق دموکراسی. و می دانم ملت من جز دموکراسی چیزی نمی خواهند . انها تنها خواهان احترام و آزادی بیان و جامعه امن و آرام اند. چیزی که همه ی انسان ها خواهان آن هستند.

ناشناس گفت...

http://www.mantodonya.blogspot.com/

abolfazl گفت...

ba salam va javidanegi baraye ham vatahayam
az in link didan kondi saiti
besiyar ghavi
_________________

http://www.perfspot.com/profile.asp?uid=9B805C70-25F2-4F4D-AB9F-70062AFF71B8
__________________
agar roozi naonestin az in sistemhaye sade ke shomaha estefade mikonid filter mishid az in sistem estfade konid va be hame beshnasoonid ta biyan baz kona az in sitem braye kahbar resani

ناشناس گفت...

اي بابا چه جوري در كشوري حرف از دومكراسي بزنيم كه رئيس جمهورش ميگه آدم حالش از شنيدن كلمه دموكراسي به هم مي خوره و يا اينكه در يك سخنراني ميگه روشنفكران حتي از يك بزغاله هم كمتر مي فهمند !!!؟؟؟؟

ناشناس گفت...

فوري :
با عرض سلام
لطفا اين خبر رو به مسئولين صداي آمريكا برسونيد :
پس از بي بي سي بر روي فركانس شما پارازيت انداختند ولي با توجه به بررسي هايي كه كردم اينها فقط روي يك فركانس مي توانند اين كار را انجام دهند لطفا برنامه ها را در دو فركانس مختلف برنامه ها رو پخش كنيد . با تشكر

ناشناس گفت...

فوري :
با عرض سلام
لطفا اين خبر رو به مسئولين صداي آمريكا برسونيد :
پس از بي بي سي بر روي فركانس شما پارازيت انداختند ولي با توجه به بررسي هايي كه كردم اينها فقط روي يك فركانس مي توانند اين كار را انجام دهند لطفا برنامه ها را در دو فركانس مختلف پخش كنيد . با تشكر

ناشناس گفت...

سلام
با عرض خسته نباشيد
از امروز ساعت 9 عصر صداي آمريكا مثل بي بي سي از سايت هات برد قطع شد
با تشكر

www.sangarehesarak.blgfa.com گفت...

www.sangarehesarak.blgfa.com

reza az tehran گفت...

درود بر شما
پيامي براي آقاي اوباما دارم ولي نميدانم چگونه به گوش ايشان برسانم
آقاي اوباما-با سلام
اكثريت ملت ايران نقطه نظرات سازنده شما را ميشناسند و به شما عليرغم تمامي فرافكني هاي رژيم استبدادي ايران احترام ميگذارند
ولي ميخواستم نكته اي را عرض كنم رژيمي كه ملت خودش را فقط به جرم اينكه بدنبال حقيقت و آزادي هستند چنين بيرحمانه ميكشد
چطور انتظار داريد بدنبال سلاح هسته اي نباشند .
مطمئن باشيد آنها صد در صد به دنبال سلاح هسته اي هستند و وقتي خودشان ميگويند فلان كشور بايست از روي نقشه حذف شود ميدانيد يعني چه؟
يعني ارسال بمب هسته اي به عنوان از بين بردن كفار
لازم بذكر است رژيمي كه نيروي انتظاميش ميگويد در تظاهرات از سلاح گرم استفاده نشده است ولي همگان ميدانند كه دروغ ميگويدو استفاده شده است
چگونه توقع داريد وقتي خودشان ميگويند بايست فلان كشور از بين برود ، آنها در صدد از بين بردن فلان كشور نباشند.
مطمئن باشيد از بين بردن نظام حاكم در ايران فقط به سود ملت ايران نخواهد بود و دنيا از اين موضوع سود خواهد برد.

Iran Democracy گفت...

با سلام و عرض خسته نباشيد و آرزوي موفقيت براي شما و كليه همكارانتان
به وبلاگ ما نيز سري بزنيد خوشحال ميشويم
http://irdemocracy.blogspot.com
سعي ميشود آخرين اخبار گذاشته شود

موفق باشيد

Unknown گفت...

جناب آقایان موسوی/کروبی/رضایی
باسلام،
همآنگونه که استحضارداریدتقلب ودروغ ورفتار احمدی نژادی کار اول این رژیم ونظام نبوده است که کار همیشگی آنهادرهمه انتخابات بوده است .
تاریخ ایران در سه نوبت مزه وطعم تلخ حکومت اسلامی را تا ماتحت خود چشیده است ،اولین آن درزمان عمر بود که مطمئنم شرح ماوقعه را شما کاملا مطلع میباشیدودومین آن در زمان صفوی بوده است که برهمه آدم های آگاه وکمی اهل مطالعه پوشیده نمی باشد وسومین آن درعصری اتفاق افتاد که شما وما ملت ایران با چه شوری وچه ازجان گذشتگی به میدان آمدیم تااگرچه ماکشته میشویم ولی بهشت برین رابرای ملت ایران ازآن دنیا به این دنیا به ارمغان آوریم ولی چه کنیم که ایرانیان بعلت عدم داشتن مطالعه ازحافظه تاریخی خود خالی هستند ونمیدانستیم چه بلا ها بنام اسلام وولایت چه درصدراسلام وچه درزمان صفوی برسرملت ایران آورده اند تا ازآنهادرس بگرفتیم،هرچنداگرهم مطلع بودیم میگفتیم این بار فرق میکند وآن میکردیم که کردیم.شما هرسه درزمان خود کاستیها داشتید،چشم پوشیهاداشتید،دردروغهایی که نظام بامردم داشت شریک بودیددرظلمهایی که رواداشت نقش موثرداشتیدولی امروز میتوانید همراه با ملت ستمدیده وتحت سی سال خودکامگی ودیکتاتوری دینی، له شده وعقب افتاده همگام ویکدل شده وبرای رهایی ازاین سیاه چال دیکتاتوری مذهبی نقش آفرینی کنیدونام نیکی همچون بابک ها ،همچون یعقوب لیث ها،مصدق ها درتاریخ ودردل ملت ایران برای همیشه ثبت کنید.همه شما وهمه ما که در انقلاب سال 57 شرکت کردیم نه برای این بود که اسلام رابیاوریم وبصرف اینکه مملکت اسلامی شوداینکارراکردیم، که میخواستیم دیکتاتوری را وحکومت فردبرجماعت رابراندازیم وفکرمیکردیم که برای اینکاراسلام جایگزین خوبیست.یعنی فکرمیکردیم حضوراسلام مساویست با برانداختن دیکتاتوری ، ما قصدمان این نبود که نام دیکتاتور را عوض کنیم .شمانیک میدانیدکه برای ملت قیام کرده تا قبل از بیرون راندن شاه کلامی از ولایت مطلقه فقیه بطورکل نه گفته شده بود ونه مطرح بودکه من یقین دارم اگر درآنزمان جوانان ما ،دانشگاهیهای ما ،حکومت مطلقه فقیه را حتی عادلش ،حتی کاملش،حتی خودخمینی را برنمی تافتند که خودخمینی راهم براین مبنا پذیرفته بودند که میگفت بطورکل میلی به حکومت وحکومت کردن نداردومیگفت حکومت نمیخواهیم وتاکیداکید داشت که بهیچوجه روحانیت دربدنه حکومت قرارنخواهدگرفت ودیدیم که وقتی واردایران شد چون هنوزمردم درصحنه بودند ونمیتوانست خلاف آنچه را که گفته عمل کند به فیضیه رفت ودرتهران نماند.....
امروز که ملت ایران بپاخاسته ودراین راه شما را خصوصا جناب آقای میرحسین موسوی را بعنوان راهبر وعامل انسجام خود برگزیده امیدوارم همچنان ثابت قدم واستوار درکنارملت باقی بمانیدکه درغیراینصورت لعن ونفرین ابدی را برای خود به ارمغان خواهیدبرد.
باتشکر،فردا

Unknown گفت...

تنها راه رهایی رفراندم رفراندم

ملت ایران بایدبداند که پس ازظاهرشدن تمام قد رهبر به اصطلاح انقلاب درمقابل ملت ایران وصدورمجوزکشت وکشتار ملت ایران وریختن خون جوانان وطن بدستور مستقیم ایشان هیچگونه راهی جز درخواست رفراندم ندارد ونخواهدداشت
من به ملت ایران توصیه اکیددارم که خصوصادرراه پیماییهای میلیونی این درخواست را به گوش جهانیان برسانندوبه ملت ازکشوررانده شده توصیه میکنم که هرچه سریعتر این رادربرنامه کاری خودقرارداده وازجهانیان بخواهند که درمقابل سازمانهای جهانی دراین درخواست مارایاری نمایند
جهان بداندکه ملت ایران ازاین جانیان به تنگ آمده وفریاداین دارند که با مجبورکردن حکومت غاصب به انجام رفراندم ماراازدست این جانیان نجات دهند
پاینده ملت ایران
سرفراز ملت ایران
متحدباد ملتهای جهان

ناشناس گفت...

برای همه ایرانیانی که به احمدی نژاد رای داده اند

http://piaderou.blogfa.com/post-236.aspx

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش زیک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضو ها را نماند قرار
تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی

آقای اوباما با توجه به اتوریته ای که ایالات متحده درسطح جهان دارند می بایست موضع جدی تری بگیرند ...
( بهتر نبود به احترام کشته شدگان وقایع اخیر، در کنفرانس مطبوعاتی شان جدی تر می بودند و با خبرنگاران مزاح نمی کردند )
این نوع سیاست ها در زمانی که صحبت از دهکده جهانی می کنیم واقعا بی معنی است ، این همه انسان هر روز در معرض تهدید جدی قرار دارند ، بیشتر راه های ارتباطی ما قطع شده ، بر فراز سر ما هلیکوپترها مدام رژه می روند و شهرها محل قدرت نمایی نیروهای نظامی ست ... و ایشان می گویند مسایل داخلی ایران به مردمش مربوط می شود ؛ یعنی شما فقط برایتان انرژی هسته ای مهم است . این است که می گویند سیاست کثیف است .آقای اوباما این ها منطق سرشان نمی شود باور بفرمایید جواب گل را با گلوله می دهند .
این انفعال در نهایت به نفع مردم ایران و شما تمام نمی شود و اگر دولت امریکا موضع قاطع تری اتخاذ می کردند مردم ایران به این شدت در معرض سرکوب قرار نمی گرفتند البته هنوز دیر نشده...
امیدوارم.

با آرزوی موفقیت برای شما رضای عزیز

ناشناس گفت...

از صدای آمریکا تقاضا دارم از کارشناسان پلیس هم دعوت کند تا بیننده ها متوجه شوند که سرکوب شورش ها در کشورهای دیگر هم به این شکل است و یا در جمهوری اسلامی به این گونه است. و سوال دیگر این که نا آرامی های اخیر ایران در چه دسته بندی از دید پلیس های کشورهای دیگر قرار میگیرد،چون تا جایی که من اطلاع دارم پلیس ضد شورش در کشورهای دیگر وقتی که با وسایل متعارف نتواند شورش ها را آرام کند و شورشیان به سلاح متوسل شوند و جان پلیس در خطر باشداز تیرهای پلاستیکی که به میزان کمی در بدن فرو میرود و باعث از کارافتادگی موقت شورشیان میشود استفاده میکنند همچنین این تیرها شماره گذاری شده اند تا سوء استفاده های احتمالی از طرفین سر نزند.

ناشناس گفت...

ba salam
1 Pishnahad va 2 soal az VOA daram.
az karshenasan police davat be amal biavarid.
az ishan beporsid na arami haye akhir Tehran dar che daste bandi e Amniati Baraye Police haye sayer keshvar ha qarar migirad.(Shooresh Ya Eteraze madani?)
nahveh barkhord ba na arami haye in shekli dar An keshvar ha Chegoone ast.
Toozih in ke ta jaei ke man etela daram dar sayer keshvar ha vaqti tajamo konandegan az selah bar alayhe police estefadeh konand va police natavand az vasayel motearef jahat aram kardan estefadeh konad va khatar jani police ra tahdid konad police az goloole haye pelastiki ke dar badan nofooz kami dard va baesse az kar oftadegi movaqat mazroob mishavad estefadeh mikonand va police faqat mojaaz be estefadeh az an dar nahieye kamar be paein ast, hamchenin in tir ha daraye shomareh shenasaei mibashad ta az soo estefadehaye Ehtemali ham jolo giri shavad.
soal digar man in ast ke dar soorat takhalafe police che nahadhaye dakheli va ya beinolmellali pigir an hastand.

ناشناس گفت...

ba salam
3 roz hast ke tamami kanalha-e shoma be tore kamel ghat shode lotfan har che zod tar fekri konid ma az hame chiz bietelayim

dar zemn lotman agar dar ayande tajamoyi khast sorat begirad lotfan az site ya kanal elam konid

motmaen bashid ma shoma ra motaham be dekhalat nemikonim balke eteghad darim ke ba adam etela resani va raftane jamiate kam be mahale morede nazare jane khailiha ra be khatar miandaza

ایرانی گفت...

باتشکرایده خوبی است مانیزدرحمایت از این ایده شریک خود بدانید.
http://paziran.blogspot.com/

ناشناس گفت...

ماجرای خانم خس و آقای خاشاک

http://blog.360.yahoo.com/blog-uPkGJt45eqvDq5Co7K2M4xxqOsikrbaWAA--?cq=1&p=342

آرش حسینی پژوه گفت...

سلام امیدوارم پویا و سرسبز باشی

اگر دوست داشتی یه نگاهی هم یه وبلاگ من بکن .
www.jahanidegar.blogspot.com

farid salavati گفت...

اگر زحمتی نیست!!!!

ناشناس گفت...

با سلام
لطفا" ملاحظه فرمایید
ابومصعب زرقاوی هنوز زنده است .
بخوانید :
http://www.weblognameh.blogsky.com

با تشکر

yekvahid گفت...

چرا گمان میکنید آدمهای حاضر در اینترنت نماد همه ملت ایران هستند؟

رویا گفت...

با سلام

ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای شما و دیگر تلاشگران عرصه ی ارتباطا ت وآزادیخواهی، مفتخرم اعلام نمایم "

رویا هستم 21 سالمه و خارج از ایران زندگی می کنم.
و مدتیه که به کار وبلاگ نویسی رو آوردم از طریق دوستان با بلاگ دونی آشنا شدم.
آقای صابری دوست دارم وب سایت های راکه بهتان معرفی می کنم در بلاگ دونی سهیم باشن

مرکز دفاع از حقوق بشر(حقیقت)
http://www.haqhiqhat.blogsky.com/

رویاهای فرسوده

www.roya3.blogfa.com

باتشکررویا

cheyako گفت...

با سلام

ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای شما و دیگر تلاشگران عرصه ی ارتباطا ت وآزادیخواهی، مفتخرم اعلام نمایم " پایگاه اطلاع رسانی تلاطم " در جهت نشر خبر، گردش آزاد اطلاعات و تنویر افکار عمومی توانسته است جایگاهی مناسب در این حوزه برای خود فراهم نماید .
http://talatomzi.blogsky.com/

http://talatomzi1.blogspot.com/

http://talatomzi.blogspot.com/

باتشکر چیاکو کاکایی

یک دانشجو گفت...

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قوی تر شدن روز به روزش در خدمت سرکوب همه ی اعتراضاتی ست که دولت به شدت از آنها می ترسد و این ضامن بقای قدرت حکومتی ست که با زور بر ما حکم می راند.خود قدذتمندان هم میدانند که اگر جوانان و مطالباتشان را سرکوب نکنند نمی توانند باقی بمانند.

Unknown گفت...

کودتاگران و طرفدارانشان روی چنکیز خان مغول را سفید کردند خدا لعنت کند ان ها را که این چنین مردم را شکنجه می کنند

Unknown گفت...

ابن احمدی نژاد واقعا به یک کره خر می ماند شعور ندارد بجه تروریست

Arbab گفت...

داشتم فکر می کردم اگر جمهوری اسلامی به سلامتی سرنگون شودو ولایت فقیه وشاه و مستضعف ومستبد نداشته باشیم و بمب های اتمی در انحصار صاحبان قبلی آن باشد آیا
مستضعفین حاکم دنیا اجازه خواهند داد
ما بی سر خر زندگی کنیم یا در تدارک مستضعف های دیگری هستند که بقیه عمر ما
در آرزوی سرنگونی آنها بگذرد !
باتوجه به تغییر معانی لغات در عصر جدید سایت mostakber.blogspot.com را ملاحظه نموده ودر صورت داشتن جواب مناسب ( با توجه به نزدیکی شما به مراجع )ما را مطلع فرمایید که خیال های خام نکنیم

ناشناس گفت...

marjan az tehran

ba arze khasteh nabshid be tamame dast andar karane VOA.
khastam elam konam man va tedade mahdoodi az doostan va ashenaianeman baraie elame hambastegi va eteraz be ettefaghate roozhaie akhir , dar roozhaie 31tir va 1 ,2 mordad dast be etesabe ghaza khahim zad.
khahesh mikonam agar da salahdidetan ast, in khabar elam konid ta har kas be sabke khod in etesabe ghaza ra dar iran donbal konad.
shaiad baziha be shekle rooze va ia har joor ke mitavanand an ra anjam dagand.
in sadetarin rah ast ke haddeaghal ma dar iran mitavanim anjam dahim

yekvahid گفت...

تعجب میکنم که با وجود شعار آزادی بیان برخی نظرات را حذف میکنید.این کار را رادیو فردا،صدای آمریکا و بی بی سی هم انجام میدهند.این آزادی بیان نیست.شما میگویید نظرات حاوی توهین را حذف میکنید.میشه بگید تعریفتون از توهین چیه؟شاید نظراتی رو که در تکفیر آمریکا و زیره سوال بردن حقوق بشر در آنجاست توهین می دانید؟ازادی بیان یعنی ازادی هر نوع بیانی.اگر شما آزادی بیان را طوری تعریف میکنید و آن را اجرا میکنید خب ج.ا هم طور دیگری تعریف میکند و اجرا میکند!

رها گفت...

به بلاگ ما هم سر بزنید
http://mantodonya.blogspot.com/

چرا مدتی است که کمتر در برنامه ها میبینیم تان؟

raha گفت...

پس کجایید مدتی است از شما کمتر خبر داریم . به بلاگ من حتما سر بزنید
http://mantodonya.blogspot.com/

ناشناس گفت...

تظاهرات برق آسا تنها راه از پای در آوردن رژیم خونخوار ولایت فقیه
در این نوع تظاهرات مرم به حالت آماده باش در می آیند و به محض اعلام راهپیمایی از طریق اینترنت یا دیگر رسانه ها ٰ مانند سیل به خیابانها میریزند نیروهای جنایتکار رژیم توانایی سازماندهی و آماده باش دائمی را ندارند .

esi گفت...

www.esi-osyan.blogspot.com

ناشناس گفت...

با سلام
من موندم توکارهای این این دولت لز یک طرف اسرائیل را به حمله تهدید می کنه از یک طرف دیگه میاد رئیس ساز مان میراث فرهنگی (پدر خانم پسرش) را به عنوان معاون اول خودش انتخاب می کنه البته باید گفت در ایران این کارها اصلا عیبی ندارد ولی به شرط که سابقه ادعای دوستی با اسرائیل را نداشته باشد.
با تشکر محمد

ناشناس گفت...

salam
chera hamkaraton weblogeshon update nemikonan?
koroush sehati ro migam

farid salavati گفت...

فرزندم من هفتاد سال است که نماز می خوانم

روی پیشانیم حتی به اندازه یک نخود جای مهر نیست ،

چگونه شما با این سن کمت روی پیشانیت جای مهر حک شده ؟

ناشناس گفت...

سلام
به من سر بزنید

www.abasejamali.blogfa.com
مانا باشید

esi گفت...

آقای صابر من برا شما مطلب فرستادم ولی هيچ جوابی ذاذه نشذلطفا از وبلاگ من ذيذن کنيذ و نظر خود را بذهيد
با سپاس اسی
http://esi-osyan.blogspot.com/

esiosyan@yahoo.com

ناشناس گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=EuRdZfc460w

ویدئو کلیپی در مورد وقایع پس از انتخابات

پریسا گفت...

salam reza jan..
sari ham be man bezan
boghze30sale.blogspot.com

شهرام بیطار گفت...

درود بر شما رضا عزیز
کار خیلی خوبی میکنین . من خودم با بعضی از بلاگ نویس های خوب از طریق بلاگ مفید شما آشنا شدم . ازتون یه دنیا ممنونم . امیدوارم همین طور ادامه بدین




با درود و سپاس فراوان : شهرام

esi گفت...

لطفا اين ادرس وبلاگ را نير در بلاگدونی خود بگذاريد
ممنون
اسی
http://esi-osyan.blogspot.com/

ناشناس گفت...

ملت بزرگ ایران راه سختی درپیش داردولی فرزندان کاوه این را بدانید که خیلی از این راه سخت را پیموده ایم این گرگ پیر و از کار افتاده در حال از نفس افتادن است ازاین طرف ما جوان وخستگی ناپذیریم خوب شروع کرده ایم خوب هم پیش میرویم این گرگ پیر گاه گاه گازی میگیرد ولی دندانهایش افتاده ومثل قبل نمی برند پس همه باهم به پیش ......

rashid گفت...

با سلام
میتوانید این نوشته http://iran-asha.blogfa.com/post-101.aspx را مطالعه بفرمائید و مایل نیستم در VOA معرفی شود .
با تشکر
رشید دمهری

ناشناس گفت...

یک استکان چای داغ
http://chaei.persianblog.ir

رها گفت...

دیگر خبری از شما نیست هنوز هم با وبلاگ ها کار میکنید؟