۱۳۸۸ مرداد ۵, دوشنبه

فعلا باید صبر کرد و دید

سلام به همگی. چند وقتیه که وبلاگ ها رو از صدای آمریکا معرفی نمی کنم. دقیقا چند روز پس انتخابات 22 خرداد که تقریبا همه ابزارهای اطلاع رسانی مسدود شدند دیگه وبلاگ ها رو معرفی نکردم. علتش این بود که چند تا از دوستان وبلاگ نویس از من خواستند تا وبلاگ شان رو معرفی نکم چون می ترسیدند در صورت معرفی وبلاگشون از این شبکه، فورا فیلتر بشند و یا براشون دردسر ایجاد بشه.
درنتیجه من هم از اون موقع دیگه وبلاگ ها رو معرفی نکردم.
از همه شما که وبلاگتون رو به وبلاگ دونی معرفی کردین متشکرم. انشالله وقتی که اوضاع یکم بهتر شد و وبلاگ نویس ها به خاطر نوشتن عقایدشون، زندانی و فیلتر نشدند دوباره این بخش رو راه می اندازم.
ارادتمند شما رضا

۲۹ نظر:

فرهاد گفت...

رضا جان تو چه وبلاگ ما رو معرفی بکنی چه نکنی یا هک میشه یه فیلتر
وبلاگ های هک شده
www.farhad-farid.blogfa.com
www.farhad-farid.blogspot.com
وبلاگ های فیلتر شده
www.sobhedirooz.blogfa.com
www.sobhedirooz.blogspot.com
وبلاگ کنونی
www.8rooz.blogfa.com

خاشاک گفت...

آقا رضا سلام
من وبلاگمو منتقل کردم به آدرس جدید،چاره ای نیست ، فضا امنیتیه اما نمی شه ننوشت.البته تقریباهمه پست ها رو پاک کردم و گفتم آدم پاستوریزه بشم به سیاست هم کاری نداشته باشم ، اما اصلا راه نداد واسه همین بازم رفتم سر خونه اولم.
اگه حوصله خوندن پست سیاسی داشتی یه سری به ما بزن.

farid salavati گفت...

انتظار بیشتری هم از شما نیست.
http://www.faridsalavati.blogfa.com/

FF گفت...

اگر نوشتار همه جانبه نگر باشد نبايد ترسيد
http://rooshangah.persianblog.ir

کیوان گفت...

موفق باشید

ناشناس گفت...

agha reza khaste nabashı
man 1,2 bar veblogam ro baraton gozshtam nazaretono dostdaram bedonam
man ham hıch moshkelı nadaram baraye moarefı veblogam
www.jahanidegar.blogspot.com

ناشناس گفت...

Reza jan khaili vaghteh keh belogdooni beh rooz nashadeh. yek fekri be halesh bokon. merci

ناشناس گفت...

واقعا این امام جمعه موقت تهران این خاتمی یک شیطان است و از چهره تمساحی آن کاملا مشخص است

ناشناس گفت...

خوب شد که عقلت رسید رضا جان این کار رو نکنی. هیچ وقت هویت یکی رو بدون اینکه قبلا ازش پرسیده باشی در صدای آمریکا و در سایتت اعلام نکن. بقیه همکارانت هم امیدوارم عقلشون برسه

farid salavati گفت...

"یا مرگ یا کهریزک"

شهرام بیطار گفت...

سلام . من همیشه مدیون شما و خوبی ها تون هستم . کلی بلاگ خوب از طریق شما پیدا کردم و خیلی ها رو از اینجا اد کردم . الان یه مجموعه از بهترین وبلاگ نویس ها رو توی لیستم دارم .
راستی کم کم دارم مطالب وبلاگم رو کامل میکنم و به قوام وبلاگ قبلیم میرسم . وقت کردین یه نگاهی بندازین




با درود و سپاس فراوان : شهرام

farid salavati گفت...

خواهش می کنم اگر در این مقاله من ، در انتقادهایی که من می کنم تلخی وجود دارد،این تلخی را بر من ببخشید اگر معتقدید و می بینید که درونش حقیقت است

Mostakber گفت...

به عقیده من معرفی وبلاگ به صورت عمومی
مانع اذامه کار آن میشود چون سازمان های اطلاعاتی رژیم هم مثل ما این مورد ها را تعقیب و حداقل آنرا فیلتر میکنند
حداکثر آن هم خودتان اگر در ایران باشید میتوانید حدس بزنید! بنابراین بهتر است آنرا به ایمیل کسانی که مرتبط
هستند ارسال کرده و از آنها بخواهید که به دوستان خود ایمیل کنند
www.mostakber.blogspot.com

ناشناس گفت...

من امشب یک وبلاگ دیدم که خبرنگار بی بی سی را ..... یعنی برو ببین

www.jwn.blogfa.com

فرید صلواتی گفت...

شما اگر جای من بودید چه می کردید؟

ناشناس گفت...

براي مشاهده جديد ترين اخبارموثق
وتحليل ها راجب
اعترافات اخيرو تاثيرات آن
به blog ما مراجعه و با ارسال نظرات تان درشناخت موانع اصلاحات در ايران
گامي موثربرداريد
با كمال تشكر
به اميد آزادي و عدالت

ارش گفت...

براي مشاهده جديد ترين اخبارموثق
وتحليل ها راجب
اعترافات اخيرو تاثيرات آن
به blog ما مراجعه و با ارسال نظرات تان درشناخت موانع اصلاحات در ايران
گامي موثربرداريد
با كمال تشكر
به اميد آزادي و عدالت

ناشناس گفت...

لطفا بنده را راهنمایی کنید. وبلاگ من در manotoma12.blogfa.comکلا حذف شده در بلاگر یک آدرس جدید iranjomhorایجاد کردم خواهش می کنم مرحل یکه برا یمدیریت وبلگ لازم است به ایمیل من ارسال کنید. یا منبعی را به من اطلاع دهیدra860@yahoo.com

محمد رضااحمدی گفت...

دوست عزیز در این چند ساعت یک کارهایی کردم.
1- ادامه مطلب را چگونه وارد کنم
2-لینک به صفحه دیگری با همین قالب وبلاگ امکان پذیره
3-آیا rssدیگر سایتها را می توان انجا وارد کرد.
4- قالب وبلاگ کجاست.
خواهش می کنم پاسخ مرا بدهید
ra860@yahoo.com

ناشناس گفت...

آقا رضا سلام
تا اینجا یک مقداری یاد گرفتم با آزمون و خطا.
1- آیا میشه صفحات جداگانه ایجاد کرد مثل بلاگفایعنی سر فصل خبر در صفحه اصلی باشه و خود خبر با صفحه جدید در قالب صفحه اصلی باز بشه.
2- ادامه مطلب چطور ایجاد میشه
3- کد قالب کجا نمایش داده میشه.
4- مرتب کردن پستها به ترتیب تاریخ نه وارد کردن چطوری
خواهش میکنم به من کمک کنید
ra860@yahoo.com

Mrs.ZigZag گفت...

ممنون از این حس همدردی‌تون. توی این روزها علاوه بر ترس از فیلتر شدن از اینکه خانواده‌ها هم مطلع می‌شن باید ترسید. چون اون‌ها هم حق دارن از زندانی شدن بچه‌هاشون بترسن اما خب ما هم حق داریم چون واقعن نمی‌شه ننوشت و سکوت کرد

محمد رضا الف گفت...

چه اشکالی داشت در این روزهای حساس که زمان خیلی مهمه و این کثافتها زمان رو از ما باحذف وبلاگها که وسیله تماسمون بودگرفتند کمک میکردید یا کسی را معرفی میکردی که مثلا بتواند ادامه مطلب رو در وبلاگ جدیدمون که تازه به محیطش وارد شدیم اضافه میکرد.فقط نیاز به کمی احساس مسئولیت داشت شما برای من کاری نمیکردی مرد بزرگ و احتمالامثل احمدی نژاد خودت رو یک پا روشنفکر هم میدانی

ناشناس گفت...

Az in ke bazi ha bekater shandar gazi ba mola bbc hamkari mikonanad teasof mikorem, vetan froushi ke jaar nemizene,

امید نوران گفت...

www.bab.dil.ir
www.bah19.blogspot.com
www.bab9.blogfa.com

ناشناس گفت...

خداییش فضا اینقدرا هم الان بد نیستا، فقط شاید چند سالی واستون زندان ببرن و مجبور بشید سری به بچه های اوین بزنید که خوبی های خاص خودشو داره، آقا از قدیم گفتن هر کی هندونه می خوره پای لرزشم میشینه ...

پژواک خاموش گفت...

سلام
کار جالبیست امیودارم معرفی را از سر بگیرید.

ناشناس گفت...

ما اينجا تو شهرك غرب چند روز است كه تلويزيون صداي آمريكا رو نداريم .البته صبح ها يكي دوساعت وصل مي شه دوباره قطع ميشه نمي دونم چرا . البته ما بي بي سي رو همچنين تعدادي ديگر از كانال ها را هم نداريم . شايد به دليل يك نوع پارازيت جديد باشد . كسي مي داند .

مهدی ...یک ایرانی ساده دل و عاشق میهن گفت...

رضا سلام و خسته نباشی ... عزیزم آنچه در تقابل اندیشه ها و نظرات باقی می ماند یک نوع بسته و پکیج همه پسند و راضی کننده برای اکثریت خواهد بود لذا اندیشه ها و نظرات بصورت تک تصویری نمی توانند بقای چندانی داشته باشند زیرا در تقابل با اندیشه های دیگر در آنها ادغام شده و تضادهای موجود در آنها در ذهن شنونده یا خواننده آن به یک نتیجه و یک برداشت منتهی می شود ... لذا آنان که سعی دارند نظراتی که مورد علاقه شان نیست منعکس نکند سخت در اشتباهند چون خود را به یک نوع نظر و یک نوع عقیده محدود می کنند و دچار انجماد فکری خواهند شد و باعث گمراهی و پیچیدگی افکار جامعه و پریشانی اذهان می شوند و آسیبهای ناشی از این نوع برخورد به خودشان برگشت خواهد خورد امیدوارم شما از این دست نباشید ...
بلاگ من : Http://2559500.blogspot.com

human گفت...

سلام كاري كه انجام داده ايد بسيار بزرگ و عاليست . اميدوارم بتوانيد در ارتباط جامعه ايران با خارج موفق باشيد . بنظرم الان بهتر شده و با فيلتر شكنهاي گوناگون ميشه بلاگ ها رو بروز رساني كرد بدون اينكه ردي باقي بمونه كه بتونن به نويسنده دست پيدا كنند. در صورتيكه درست فكر ميكنم مردم رو راهنمايي كنيد تا بتونند اطلاعاتي رو كه كشف ميكنند با راههاي گوناگون بدون رديابي شدن به همديگه خبر بدهند. ضمنا در لينك زير اطلاعاتي هست كه من مستقيما به اونها پي بردم و در صورتيكه صلاح ميدونيد به مردم باز گو كنيد چون بالاخره بايد مردم از حركات پشت پرده خبردار بشوند تا بتونند اتحاد بيشتري پيدا كنند و متقلب رسوا تر بشه