۱۳۸۸ خرداد ۲۰, چهارشنبه

این هفته برنامه عشق و عاشقی نداریم :(

فقط یک خط بنویسم و بگم که این جمعه برنامه در رابطه با انتخابات هستش. به قول یکی از همکارهام دیگه نمی شد در روز دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران از عشق و عاشقی صحبت کرد. برای همین این هفته برنامه ویژه انتخابات پخش خواهد شد.
ارادتمند همه شما رضا

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

salam agha reza khobin??mishe email ya iditoono bezarid ta ba shom dar ertebat bashim mamnon

بلاگ دونی گفت...

آدرس ایمیل من: rezsab@gmail.com
blog4blogs@gmail.com

ناشناس گفت...

سلام . به این وبلاگ سر بزنید : http://mehrvash.persianblog.ir/

پست جمعه 22 خرداد به آدرس http://mehrvash.persianblog.ir/post/1042/ و پست تقدیم به تمام رای دهندگان به آدرس http://mehrvash.persianblog.ir/post/1041/ باید برای شما و برنامه ی این هفته تان جالب باشد . مخصوصا که این خانم با اسم واقعی خودش و گذاشتن عکس می نویسد .

MAHNAZ گفت...

سلام رضا عزیز
امروز 4 ساعت صف انتخابات بودم
برای اینکه خیالم راحت باشه که تقلب نمیشه ، رفتم حسینیه ارشاد و خیلی جالب بود که از شبکه NBC و الجزیزه و الحیات و شبکه های صدا و سیما و یه چیزی که خیلی برام جالب بود یه خبرنگار چینی که خیلی خوب به زبان فارسی صحبت میکرد و اومد طرف من و پرسید : میشه بپرسم به کی رای میدی؟ بهش گفتم: بعد اینکه رای دادم بهت میگم و فقط خودکار آبی منو دید گفت : فهمیدم به کی رای میدی و رفت .
بیشترین مسئله ای که امروز برام جالب بود حضور غیر قابل باور مردم بخصوص جوانان که همشون علنی می گفتن به موسوی رای میدیم و هر کسی که به موسوی رای میداد میومد بیرون و با رنگ سبز و نشانه پیروزی اعلام میکرد که به موسوی رای داده و عده ای از جوانان علامت پیروزی نشون میدادن و می گفتن به طور نامحسوس تبلیغ می کنم و همه اینها برای من که از دور اول خاتمی انتخابات پرشور و احساسی دیده ، خیلی جالب بود.
و یه اتفاق خیلی جالب رای دادن یک عروس و داماد قبل از رفتن به مراسم عروسی شون بود که همه خبرنگارها ازشون فیلم گرفتن.به نظرم به این راحتی ها نشه تقلب کرد وقتی مردم عملا نشون دادن که رئیس جمهور آینده شون کیه.
و تو جمع جوانان آقای ابطحی اومدن که من اولین بار ایشون از نزدیک میدیدم.
خلاصه خیلی انتخابات خوب و پر از احساس و هیجانی بود.

ناشناس گفت...

سلام
رضا جان:
در ایران داره اتفاقای وحشتناکی می افته.مردم ایران فقط بخاطر اینکه رای های دزدیده شدشونو از دولت می خوان ؛چند روزه زیر ضربه باتوم های الکتریکی مامورها دارن لت و پار میشن.چرا سازمان بین الملل و آقای اوباما که همه ی ما بهش امید داریم کاری برای ما نمی کنن.ما جوان های ایرانی حق انتخاب و حق زندگی داریم.هر روز خبرای وحشتناک بگوشمون می رسه هر روز چند نفر بیصدا کشته میشن ؛زندانی میشن اما از دست کسی کاری برنمی یاد.آقای موسوی منتخب اکثریت ایرانیان بخصوص جوانان بود اما روز روشن رای های ما رو به نفع یکی دیگه دزدیدن.چرا هیچکس صدامونو نمی شنوه.. اسممو بگو تابدونم تو لا اقل اینقدر مردونگی داری که به حرفای خواهرت گوش بدی و به گوش همه برسونی چون اینجا نامردایی هستند که براشون مردوزن فرقی نداره و همگی ما رو زیر مشت و لگد به خون کشیدن"ستاره"

ناشناس گفت...

از لینک زیر تصویر جوان زخمی شده در تیراندازی عصر دیروز را دانلوید کنید.
http://www.yousendit.com/download/cmcwUGhVNkd0QTBLSkE9PQ

ناشناس گفت...

لو رفتن نامه وزارت كشور
سند تقلب در انتخابات

http://rapidshare.com/files/245121210/nameeeeeeee.jpg.html

ناشناس گفت...

سلام
منم ستاره
این مرثیه ی منه برای خواهرها و برادرهای نازنینم که این چند روزه از دستشون دادم:
این روزا تا صحنه ا ی رو می بینم که یکی دیگه از جوان های وطنم روی زمین افتاده بی اختیار دستم روی قلبم میره نفسم بند میاد.چرا این اتفاقا داره اینجا می افته؟چرا حق خواهی ما اینقدر گران شده؟چرا وقتی صبح از خواب بیدار می شیم هیچ کس خوشحال نیست ؟حتی خورشید هم دزدکی میاد بیرون تا نکنه با اومدنش یه نفر دیگه به خواب بره و مظلومانه خونش بیفته گردن خورشیدی که صبح چشمای تازه به خواب رفتشو از خواب پروونده...رضا جان حرفای ایندفعه امو برای مردم بخوان چون می دونم دل های خیلی هااین روزا گرفته و چشماشون گریه می خواد...

هاله نور گفت...

آقای اوباما و سایر جهانیان : آیااز رژیمی که به ملت خودش در مورد حق رای یعنی بدیهی ترین حق یک ملت خیانت میکند و دروغ میگوید انتظار دارید درمورد استفاده صلح آمیز از اتم به شما راست بگوید ؟ آیا رژیمی که احترام به رای مردم خود نمیگذارد این همه تحریم و دشواری را متحمل میشود تا انرژی هسته ای به ملت خود هدیه بدهد ؟ بنابراین هر کاری از تحریم گرفته تا حمله نظامی را هر چه سریعتر و با توجه به نیت جنگ طلبانه و واقعی این رژیم که دستیابی به سلاح اتمیست هر چه سریعتر انجام دهید , هویج را کنار بگذارید و با چماق به جنگ این رژیم بروید وگرنه با ضربه ای مرگبار مواجه خواهید شد

ناشناس گفت...

به آقای اوباما بفرمایید جان " رکسانا صابری " عزیز تر از باقی ملت ایران است ؟
این داعیه دفاع از دموکراسی شما بود ؟!
حقوق بشر تان کجاست ؟
صدای کمک ما را چه کسی می شنود ؟

parsconvoy گفت...

یرحسین موسوی در قلب ملت ایران است

من حامی احمدی نژاد بودم ولی شرمنه ام