۱۳۸۸ خرداد ۴, دوشنبه

موضوع برنامه ی روز جمعه زن امروز

برنامه ی روز جمعه زن امروز در ارتباط با نقش وبلاگ ها در مورد اطلاع رسانی و آموزش مسایل جنسی است. روز جمعه سعی خواهم کرد از نویسندگان وبلاگ هایی که به آموزش مسایل جنسی می پردازند دعوت کنم تا در این مورد در برنامه صحبت کنند.
اگر وبلاگ نویس هستید و در مورد آموزش مسایل جنسی به جوانان مطلبی نوشته اید از شما دعوت می کنم وبلاگ خود را معرفی کنید تا با شما تماس بگیرم. اگر شما وبلاگی را میشناسید که در این باره مطلب می نویسد حتما به من معرفی کنید تا با نویسنده آن وبلاگ تماس بگیرم. در ضمن حتما هر پیشنهاد یا نظری در این مورد دارید با من درمیان بگذارید.
با تشکر

۴ نظر:

ناشناس گفت...

درود بر اقاي رضا صابر عزيز و مهشيد خانم گل :در حال حاضر در ايران فقط وبلاگها هستند! چه به درست! چه به غلط به اموزش مسايل جنسي ميپردازند- رسانه ها -تلويزيون-حتي مدارس-پرداختن به اين مسايل را نوعي انحراف جوانان ميدانند و فكر ميكنند با اين كار جوانان به انحراف كشيده ميشوند! سپاسگزارم عارف از قزوين

ناشناس گفت...

برايم جاي بسي تاسف است كه در روز مبارزه با همو فوبيا، حتا به خود فرصتي نداديد سري به وبلاگ نويسان همجنسگرا بزنيد. شايد زده بوديد و از نگاه تشنه ي ما، سريد آن جستار. به هر روي، براي فروكش اين ترس، آن هم به كمك شمايان كه گاه تابوها را بي ترس، رد مي كنيد، چند سرك كشيدن، خالي از لطف و هياهو نيست.

ناشناس گفت...

یکی از مسایلی که در ایران به دلیل وجود عقاید خشک مذهبی به آن رسیدگی نمی شود مسایل جنسی است.
من خوشحالم که خداقل شما که یکی از ÷ر بیننده ترین شبکه های ماهواره ای هستید در این باره صحبت کنید و ÷سران و دختران ایرانی را در خل این مشکل بزرگ کمک و راهنمایی کنید. خواهش می کنم صحبتهای گفته شده در برنامه زن امروز را به بروی وبلاگ بیاورید تا دیگران که این برنامه را تماشا نکرده اند استفاده کنند.
با تشکر

moji گفت...

سلام
من ديشب برا اولين بار برنامه تونو ديدم جالب بود .به نظر من هم نبودن وبسايتهاي مرجع و تخصصي فارسي موجب كم شدن اشتياق افراد جوياي اطلاعات در زمينه هاي مختلف نميشه بلكه باعث ايجاد نوعي تشريك مساعي بين كاربرهاي اينتر نت شده (نوعي اتحاد خاموش) به اين ترتيب كه هركسي كه مطلب به درد بخور گير ميار واسه بقيه هم آپ ميكنه به نظر من خيلي قشنگه....
موفق باشيد.
مجي
http://moji47.blogfa.com