۱۳۸۷ اسفند ۸, پنجشنبه

عشق به سطح زمین

۸ نظر:

ناشناس گفت...

سلام و شاد باشید
نمیدونم که پیام منو گرفتید یا نه اما من بازم آدرس وبلاگم خودمو میزارم تا بتونید در صورت تمایل با من در ارتباط باشید
من خیلی امیدوارم که شما و دوستانتون برای چاپ کتابم به من کمک کنید بازم ممنون
shahla-ezadi.persianblog.ir

ناشناس گفت...

سلام آقای صابر صفحه وبلاگتون کمی دیر بالا مییاد شاید به خاطر حجم زیادش است.یک وبلاگ قشنگ و با محتوا بهتون خواستم معرفی کنم. وبلاگ وسوسه ها زیبا مینویسد و روان نویسنده دخترکی است به نام الهام. اینم آدرسش http://shantal.blogfa.com

بلاگ دونی گفت...

مرسی مهناز
خودت وبلاگ نداری؟
قربانت رضا

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز،
وقتتون به خیر.. خوشحالم که وبلاگ دوست خوبم "پریناز" اینجا معرفی شده، ممنونم که با این کار وبلاگرها رو تشویق می کنید.
پاینده باشید.

ناشناس گفت...

سلام آقای صابر
من آدرس یک وبلاگ آذربایجانی را خدمتتان عرض می کنم که متعلق به خبرنگاران افتخاری اورمیه نیوز هست.امیدوارم آن را هم در برنامه تان معرفی نمایید.لازم به ذکر است که اولین بار خبر مربوط به پرتاب کفش به سوی آقای احمدی نژاد را در آذربایجان غربی ( ارومیه ) این خبرگزاری محلی منتشر نمود
با تشکر از توجهتان

ناشناس گفت...

سلام آقا رضا
خوشحالم که کار معرفی وبلاگهارو ادامه میدین و خوشحالم که برنامه زن امروز اینقدر بیننده داره . براتون آرزوی موفقیت دارم

ناشناس گفت...

سلام رضا جان

در رابطه با مساله حجاب که دغدغه بسیاری از ما دختر های ایرانیه وبلاگی رو بهتون معرفی میکنم. نویسنده این وبلاگ جنبه های مختلف این مساله رو به سادگی بیان میکنه و یک احساس همدردی عمیق در آدم به وجود میاره:
hejab-diari.blogfa.com
آذین

ناشناس گفت...

با سلام

وبلاگ رابطه خودشناسی با سلامتی با مطالب کاملا علمی در خدمت شما می باشد