۱۳۸۷ بهمن ۱۵, سه‌شنبه

Anti Memoirs

۷ نظر:

ناشناس گفت...

در مورد سالروز انقلاب و دوجرخه سواری زنان گفتید من یاد این افتادم:

http://javaanehaa1.blogspot.com/2005_11_01_archive.html



مرسی

ناشناس گفت...

همه چیز درباره "درباره الی ..."

سلام و احترام
پستی نسبتا طولانی اماجامع نوشته ام برای فیلم "درباره الی "حیفم آمد از شمابرای خواندنش دعوت نکنم و علاقه خود را به شنیدن نظر نقادانه تون پنهان کنم :
نکته اول – متن طولانی است و ممکن است خسته کننده باشد ولی خواندن آن برای کسانی که فیلم را دیده اند و نیز آنهایی که علاقمند به دیدن فیلم هستند و احتمالا در اکران ان را خواهند دید جدا توصیه می شود .
نکته دوم – به آنهایی که به هیچ عنوان علاقه ای به سینما و دیدن این فیلم ندارند و لی احتمالا از خوانندگان این وبلاگ هستند و این روزها خسته از این یادداشت های سینمایی،توصیه می شود فقط سه بخش " داستان درباره الی"، "قبل از تحلیل"، "تحلیل ماجرای الی"را که مختصر و چکیده مقصودم است را بخوانند. زیاد وقتتان را نمی گیرد.

ناشناس گفت...

درود بر شما
------------------------------
جامع شوشتر بر سر راه بیستون، سرزمینِ خدایانِ پارسیان در شمال کرمانشاه، شهر خداداد (بغداد) رو به روی ایوان مداین خسروان، پرستشگاه چغازنبیل ایلامیان و کاخ زمستانی داریوش در شوش افتاده است. بر سرِ راه گندی شاپور و سیراف در کرانۀ خلیج فارس و بر سر راه صدها اثر تاریخی خوش بر و بالا و بر سر راه ماوراء النهر به کوفه و مدینه، هند به اورشلیم، جز این هم نمی شد آفرید.

بگذار بگویمت! جامع شوشتر که آکنده از هنر معماری اشکانی ــ ساسانی است، در گوشۀ جنوب غربی ایران، یکی از دروازه های مهم معماری ایران به روی معماری اروپا و جهان است. تقلیدی از شبستان های زیبای شوشتر را می توان در بیشتر کلیساها و صومعه های غرب مسیحی بازیافت.

باقی ماندۀ ستون های سرافراشتۀ آپادانا پایه های هفت آسمان و گنبد مینای ایران اند. نگهبانان سنگی آپادانا جاودانه دست در دست هم دارند و پشت به کوه رحمت. کوه رحمت پر خاطره ترین کوه ایران است

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

salam barnamatun kheyli jalebe
barnameye emshabam kheyli jaleb bud happy valantain daaaaaaay
bye.

ناشناس گفت...

سلام آقا رضا
برنامه مربوط به ولنتاین جالب بود ، صحبت های خانم دکتر نیز ...
برخلاف خانم روانشناس چند روز پیش که صحبتهایش در باره روابط جوانان بسیار کهنه و متعصبانه بود
مرسی

ناشناس گفت...

من ميخوهم كاملا شبيه يك درخت باشم.ميخواهم همواره نمو كنم.از بالا ميوه هايي داشته باشم و از پايين با استحكام روح و ريشه خود را در اعماق زمين فرو برم تا بتوانم به زندگاني عملي خود روش و نيرويي بدهم
.. بتهوون ..