۱۳۸۷ دی ۲۳, دوشنبه

پیاده رو

امروز تو برنامه حسابی در مورد مطلب وبلاگ پیاده رو با حمیده بحث کردیم. موضوع های رابطه ی زن ومرد همیشه جذابه و بحث میاره. مطلب وبلاگ پیاده رو با "عنوان ایثار رو با سین مینویسند یا با صاد?" سئوالهای زیادی رو تو ذهنم برانگیخت. اول از همه اینکه آیا آدم در قبال ازخودگذشتگی باید از همسرش توقع داشته باشه یا نه؟ از خودگذشتگی مرزش چیه، تا کجا ها آدم میتونه از خودگذشتگی کنه؟ آیا در عشق هم بده بستون داریم؟ یک زن و شوهری رو میشناسم که نزدیک بیست سال با هم زندگی میکنند و هنوز عاشق هم هستن. ازشون پرسیدم رمز موفقیت شما چی بوده؟ زنه گفت من همیشه برای شوهرم اولویت اول بودم. خیلی حرفه نه؟ ولی اولویت زنه چی بوده رو باید ازشون دوباره بپرسم. قول میدم تا فردا براتون بنویسم. باید سریع برم. این پست رو خیلی تند نوشتم. ولی حتما بعدا بیشتر دربارش بحث میکنیم.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

می خوام از این طریق هم از نویسنده تشکر کنم و هم وبلاگ محبوبم رم معرفی کنم

http://ashablo.blogfa.com

ناشناس گفت...

درود بر شما ! وبلاگ هایی هستند که درد دل زنان ایرانی است بخصوص آنهایی که با طلاق دست و پنجه نرم کرده اند وبلاگی خواندم به نام پانیا که تازه به دادگاه رفته است ماجراهای دادگاه و صحبت های قاضی بسیار روشنگر است.
http://panya.blogfa.com

ناشناس گفت...

با درود

نخست یه گله چراکه شما فردای روز پستت قرار بود از اون بانو پرسشی رو بپرسی و به ما هم بگی که نپرسیدی یا دست کم به ما نگفتی (یادت رفت!!)
تارنگار من پستای خیلی زیادی داره و نه خیلی دوست داشتنیه و با محبوب ولی خب به هر روی یه جایی هست که گاهی توش می نویسم. تنها پاهی !!
دوست داشتی سر بزن

پیروز و پاینده باشی

ناشناس گفت...

ااااا یادم رفت "نه" رو بنویسم.
نه پستای خیلی زیادی داره و ...
:D:D:D:D:D

ناشناس گفت...

DOOROOS REZA
posty jadid gozashtam negahy bendaz behesh mamnoonam